Stevig in je hardloopschoenen staan na 2 sessies

In twee 1-op-1 trainingen van 60 minuten (de Hardloopbasics) leer je de basis van het hardlopen:

  • De juiste techniek om veiliger en sneller te lopen

  • De altijd geldende trainingswetten voor optimaal resultaat

  • De kennis om schema’s aan te passen op jouw leven en doel
Dat heb ik nodig

Stevig in je hardloopschoenen staan na 2 sessies

In twee 1-op-1 trainingen van 60 minuten (de Hardloopbasics) leer je de basis van het hardlopen:

  • De juiste techniek om veiliger en sneller te lopen

  • De altijd geldende trainingswetten voor optimaal resultaat

  • De kennis om schema’s aan te passen op jouw leven en doel
Dat heb ik nodig
Reinder van Moolenbroek

Reinder van Moolenbroek
Hardlooptrainer bij Movement Lab

Snellere tijden lopen

In het begin is sneller lopen niet zo moeilijk. Je bent dan nog niks gewend en bijna elke training kan je de tijden verbeteren. Dat is een heerlijk gevoel. Maar hoe langer je loopt, hoe moeilijker het is om snelheid te winnen.

Sneller lopen is echter niet alleen kwestie van een betere conditie en sterkere spieren. De meeste hardlopers verliezen veel energie tijdens het lopen aan onnodige bij bewegingen. Dat is zonde. Hoe efficiënter jij met jouw energie om kan gaan, hoe sneller je zal lopen.

Een goede hardlooptechniek zet de geleverde energie om in snelheid. Bij de Hardloopbasics krijg je persoonlijke krachtoefeningen en een mobiliteitsroutine waarmee je je hardlooptechniek blijft verbeteren.

Ik wil sneller hardlopen
Reinder van Moolenbroek

Reinder van Moolenbroek
Hardlooptrainer bij Movement Lab

Maximaal resultaat in minimale tijd

Hoe je veilig en effectief hardloopt

Je wilt dat de tijd en energie die je in het hardlopen steekt zoveel mogelijk opleveren. Voor je gezondheid. Een fit gevoel. Je gewicht.

Daarom behandelen we in de Hardloopbasics de trainingswetten. Zodat je weet: hoeveel rust je tussen trainingen moet nemen, hoe fanatiek je moet trainen, hoe je overtraining voorkomt. En meer antwoorden op trainingsvragen. Kortom, allesbepalende voorwaarden voor resultaat zijn terug te voeren op deze trainingswetten.

Effectief hardlopen betekent ook dat het trainen in jouw leven moet passen. Haalbaarheid is essentieel voor het volhouden. We bespreken om deze reden hoe je schema’s maakt en aanpast.

Naast een verkeerde techniek is de langdurige eenzijdige belasting van het hardlopen een blessurerisico. Hoe je dit ondervangt komt ook aan bod in de Hardloopbasics.

Ik wil maximaal resultaat

Gemotiveerde en enthousiaste trainers. Een gezellige sfeer om mee te trainen, maar om ondertussen wel goed door te pakken.Er wordt gebruik gemaakt van goed kwaliteit fitness apparatuur

Wanda Zandbergen

Begeleiding is zeer professioneel en is betrokken bij het realiseren van je persoonlijke doelen. Er wordt gebruik gemaakt van kwaliteit fitness apparatuur. Ook daarvoor is de nodige kennis in huis. Kortom wil jij goede persoonlijke coaching en begeleiding om je doelen te halen dan moet je hier zijn.

Janco Schot

In 2 sessies leer je:

Normaal €100
Nu voor 79,-

Deze investering levert je tijd en geld op

Je loopt effectiever dan eerst, dus meer resultaat in minder tijd.

Je volgende paar hardloopschoenen kost je waarschijnlijk veel minder dan het paar dat je nu hebt.

Je verkleint je kans op blessures. Scheelt weer wat afspraken bij de fysio.

[BONUS] Na de twee trainingen krijg je:

  • Een persoonlijke mobiliteitsroutine die je lenig houdt

  • Hand-outs van de trainingen (.pdf)

  • Een trainingsschema met krachtoefeningen

Meld je aan
De hardloopbasics

Boek gelijk de eerste training