Hardloper of doodloper?

Meer dan de helft van de hardlopers krijgt jaarlijks te maken met een blessure. Met een videoanalyse verbeter je jouw techniek.

  • Minder kans op blessures

  • Snellere tijden neerzetten

  • Blijven genieten van hardlopen

Ja, dat wil ik!

Hardloper of doodloper?

Meer dan de helft van de hardlopers krijgt jaarlijks te maken met een blessure. Met een videoanalyse verbeter je jouw techniek.

  • Minder kans op blessures

  • Snellere tijden neerzetten

  • Blijven genieten van hardlopen

Ja, dat wil ik!

Verminder je blessurekans

Hardlopen is een heerlijke sport. Je krijgt er een fit lichaam van en het helpt je een gezond gewicht te behouden. (Is afvallen je hoofddoel? Dan moet je hier zijn.) Daarnaast is hardlopen ontspannend door het bewegen in de natuur of het leegmaken van je hoofd.

Helaas heeft hardlopen ook een keerzijde. De blessurecijfers zijn ontzettend hoog. Dat is logisch, want hardlopen is een eenzijdige beweging met een hoge schokbelasting. Maar dat neemt niet weg dat een blessure heel vervelend is, want je was net zo lekker bezig. Blessure = terug bij af. En misschien zelfs wel de nekslag voor je motivatie.

Een videoanalyse van je hardlooptechniek geeft inzicht in blessurerisico’s. Uit deze analyse krijg je concrete focuspunten voor blessurepreventie in jouw training. Zo blijf je genieten van het hardlopen.

Doe mij maar zo’n analyse
Reinder

Reinder van Moolenbroek
Gediplomeerd hardlooptrainer

Even voorstellen: jouw hardlooptrainer

Hai, ik ben Reinder van Moolenbroek. Personal trainer en hardlooptrainer bij Movement Lab.

Hardlopen lijkt zo simpel. Je trekt je sportkleding en hardloopschoenen aan en probeert elke keer je tijd weer iets te verbeteren. Toen ik erachter kwam hoe groot de invloed van looptechniek, trainingsschema’s en trainingswetten op je resultaat is, was mijn interesse gewekt. Ik volgde een opleiding tot hardlooptrainer.

Door mijn ervaring in de fitness en krachtraining kijk ik vanuit een ander perspectief op het hardlopen dan veel andere hardlooptrainers. Hardlopen is voor mij een middel en geen doel op zichzelf. Hardlopen als middel zet je in voor een goede gezondheid, een fit gevoel en omdat het je helpt op gewicht te blijven.

Mijn adviezen zijn erop gericht jou zoveel mogelijk resultaat te laten halen uit een zo klein mogelijke tijdsinvestering. Het lopen van een snelle tijd is daarbij nog steeds belangrijk. Maar een overfocus op snelle tijden of langere afstanden zal leiden tot meer blessures.

Is hardlopen voor jou een middel om effectief zo fit mogelijk te zijn? Dan ben je bij mij aan het juiste adres.

Ik ga graag met je aan de slag!

Met krachtige groet,

Reinder van Moolenbroek

Reinder

Reinder van Moolenbroek

Gediplomeerd hardlooptrainer

Met Reinder werk ik samen aan een gezondere en fittere toekomst, met meer weerstand en een slanker lichaam. Reinder is goed voorbereid, geeft goed uitleg en kan gelukkig tegen een stootje. En een grapje. Ook om 8 uur ‘s ochtends. Ik ga met veel plezier naar de training en het is nog goed voor je ook! Ik zeg: doen! Kado voor jezelf.

Coco Gubbels

Erg fijne sportschool met veel persoonlijke aandacht! Naast intensieve begeleiding tijdens het sporten ook aandacht voor zaken als voeding, slapen, stressfactoren, etc zonder dat dat storend is. Deze jongens weten waar ze het over hebben.

Adriaan den Broeder

Wat je krijgt

1. Sessie van 45 minuten

Je komt langs in onze studio (uiteraard helemaal coronaproof). We nemen stap voor stap jouw videobeelden door. Ik laat je duidelijk zien wat er goed gaat en waarop je nog kunt verbeteren. Daarnaast is er natuurlijk tijd voor al je vragen over hardlopen.

Personal trainer Movement Lab

2. Compacte samenvatting in video

Na de sessie krijg je via de mail een video van de analyse. In een aantal minuten neem ik nog eens alle verbeterpunten door en geef ik je concrete tips. Zo kan je thuis nog eens alles rustig terugkijken.

3. Exclusief e-book

In dit e-book vind je alles om sneller te lopen en je blessurekans te verminderen. De beste krachtoefeningen voor sterkere been- en corespieren en meer sprongkracht. Hoe je een warming-up en cooling down indeelt. Hoe je het beste kunt landen en welke landing je zeker níét moet gebruiken. Hoe je goede hardloopschoenen kiest (die zijn vaak een stuk goedkoper dan je denkt). En nog veel meer…

Loop snellere tijden en voorkom blessures

Zo werkt het

Naar het formulier
Reinder van Moolenbroek

Reinder van Moolenbroek
Hardlooptrainer bij Movement Lab

Kans op blessures verminderen en sneller lopen

Verminder je blessurekans
Verbeter je tijden
Verhoog je loopplezier

Normaal €50
Nu voor 15,- 

Analyse aanvragen

Beperkt aantal plekken beschikbaar